PRISTATYMO SĄLYGOS (Atnaujinta 2024-03-03)

Šios pristatymo sąlygos galioja užsakant prekes internetinėje parduotuvėje www.eplius.lt.

1. Kurjerio pristatymas tiesiogiai yra mokamas

1.1. Prekes tiesiogiai pristato: LP Express kurjeris.

1.2. Pristatymo terminas 1-4 darbo dienos. Tam tikroms prekėms gali būti nustatytas ilgesnis pristatymo terminas, kuris nurodomas prekės puslapyje.

1.3. Prekės pristatomos tik Lietuvoje. 

1.4. Pristatymo kaina nurodoma prekių krepšelyje ir yra lygi 5 eur.

2. Prekių pristatymas į paštomatą yra mokamas. (nemokamas iki 2024-12-31)

2.1. Mūsų parduotuvėje įsigytas prekes galite atsiimti šiuose paštomatuose visoje Lietuvoje: LP Express

2.2. Nustatyta pristatymo kaina yra 2 eur. Ši kaina bus pritaikyta apsipirkimo metu pasirinkus pristatymo į paštomatą būdą.  

2.3. Pristatymas į paštomatą parduotuvėje eplius.lt nustatytas kaip pagrindinis pristatymo būdas. Tolesniuose pirkimo žingsniuose galite pasirinkti kitą pristatymo būdą. Pristatymo kaina bus perskaičiuota arba panaikinta atsižvelgiant į pasirinktą pristatymo būdą. 

2.4. Pristatymo terminas 1-4 darbo dienosTam tikroms prekėms gali būti nustatytas ilgesnis pristatymo terminas, kuris nurodomas prekės puslapyje.

3. Prekėms, kurių neįmanoma pristatyti paštomatu dėl jų dydžio ir/ar kitų savybių, taikomas tik 1. punkte nurodytas pristatymo būdas. Šie nustatymai pritaikomi automatiškai ir galėsite pasirinkti tik prieinamą pristatymo būdą.

4. Prekių pristatymo metu privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimus turite teisę siuntos nepriimti. 

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Šios grąžinimo sąlygos galioja užsakant prekes internetinėje parduotuvėje www.eplius.lt

1. Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto daiktų perdavimo jam grąžinti www.eplius.lt įsigytus daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Pardavėjas pirkėjo sumokėtą sumą grąžina ne vėliau kaip per 14 dienų nuo daikto grąžinimo dienos. 

2. Pirkėjo reikalavimas grąžinti įsigytas prekes tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei neprarasta prekinė išvaizda. Taip pat pirkėjas turi turėti įrodymus, kad jis daiktus įsigijo. 

3. Grąžinant tinkamos kokybės prekes, grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Jeigu norite grąžinti prekes susisiekite. Atsiųsime siuntos lipduką priklausomai nuo grąžinimo būdo.  

4. Tuo atveju jeigu prekės grąžinimo priežastis yra įsigyta netinkamos kokybės prekė, pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo netinkamos kokybės prekės grąžinimo momento. Netinkamos kokybės daikto grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas. Apmokamos tik įprastos grąžinimo išlaidos. Neapmokama pvz. ypač skubaus pristatymo išlaidos ar kitos įprastų rinkos kainų neatitinkančios grąžinimo išlaidos. 

5. Pirkėjas neturi teisės grąžinti įsigytos prekės jeigu prekės trūkumas yra mažareikšmis.